gdybudzasiedemony.pl

jaki film gatunku komediowego polecisz

jaki film gatunku komediowego polecisz

Ponad 20 lat po Lee wykopany dół drzwi dla swojego pokolenia, Tyler Perry pojawiła i ustanowił siebie jako dominującego głosu. W swoim artykule LA Times, Braxton opisane filmy Perry'ego jako "tradycyjnej formule romantyczny, rodzina-centered melodramatu. - Przyprawami z over-the-top, obrażające-rzucając znaków" Ale popularność Perry wywołała dyskusje wśród czarnych filmowców i obserwatorów.kolekcjonerskie-hologramy.pl Wśród nich był D'Angela Steed, jeden z szefów Strange Fruit Media, który oskarżył Hollywood cierpi na syndrom Tyler Perry. "Chcemy powiedzieć wielowymiarowe historie z postaciami pogłębionych" Rumak powiedział Times. Kiedy jej firma rozbił wykonane dla telewizji dramat w sieci kablowej, twierdziła, ich reakcja była: "Jaka jest wersja Tyler Perry?" Jej partner, Nia Hill, powiedział wielokrotnie, że zdjęcia przedstawiają postacie Perry są zbyt stereotypowy należy lekceważyć.

Na drugiej stronie tej dyskusji jest Dottin. "Ludzie, którzy są naprawdę ostre krytycy Tyler Perry ... trzeba zobaczyć

Tyler walczył od młodego wieku, aby znaleźć siły, wiary i Dobry trener personalny wytrwałości, które później tworzą podwaliny jego znacznie uznaniem spektakli, filmów, książek i wystaw, zgodnie z jego bio w tylerperry.com.

jaki film gatunku komediowego polecisz

większy obraz, "mówi." Im większy obraz jest, że skupiamy się na Tyler Perry, bo Tyler Perry to jedyna spójna producent czarnych filmach, które mamy teraz. "Dottin zauważyć, że filmy Perry'ego rozmawiać w średnim wieku, czarne, kościół-going kobiet - publiczność Perry nauczył się połączyć z pośrednictwem sztukach on wyprodukowanych zanim stał się filmowcem.

Widząc ważność do niektórych zarzutów, Dottin zakwestionował także filmowców, którzy nie lubią filmy Perry'ego, aby ich własne. Aby usłyszeć, jak powiedzieć to, że nie pozwala sobie zostać dotknięte tzw Tyler Perry Syndrome w Hollywood. "Zdałem sobie sprawę, w całym moim gabinecie niezależnej produkcji filmowej i filmowców, że Hollywood nie dał nikomu szansa", mówi Dottin, który znał los mógł go tylko do tej pory. "Musisz iść i wziąć to gówno."

Artykuł napisany przez: