gdybudzasiedemony.pl

jaki film bedzie po prawdziwym uczuciu

jaki film bedzie po prawdziwym uczuciu

Jako stażysta, podstawowe obowiązki Dottin były czytać skrypty i sprawunki biec do zestawu Crooklyn, gdzie obserwował codzienne pędy jako profitu stażu. Ze względu na otwartą politykę składania 40 akrów „,” Wszyscy wysyłał w skryptach; ludzie nawet w skryptach wysyłanie odręcznych w nadziei, że Spike Lee będzie produkować swój film „Dottin wspomina. Nie było nawet skrajny przypadek, kiedy facet nazywa się, twierdząc, że jest ścigany przez tłum. „Ja po prostu trzeba trochę urząd, w którym można napisać skrypt, że wiem, będzie gorąco,” Dottin przypomina rozmówcę mówiąc. „Myślisz, że można rozmawiać o uzyskanie Spike mi biuro w 40 Acres i muł?”

Było to doświadczenie Dottin cieszył, i jeden, który nauczył go cenną lekcję. „Widziałem trochę ciśnienia, które zostały wprowadzone na Spike Lee, ponieważ był to jedyny Afroamerykanin konsekwentnie kierowanie filmów w tym czasie,” mówi. „Widziałem przebłysk tego ciśnienia i jak pracował bardzo ciężko, aby utrzymać się na robienie filmów, mimo przeszkód, jakie były.”

Lee i kilku innych z jego pokolenia były spadkobiercami tradycji, która je poprzedza. „filmy” Race to gatunek filmowy, który istniał w Stanach Zjednoczonych w latach 1915 i 1950. Te filmy zostały wyprodukowane na all-czarnej publiczności i biorące wszystko czarne odlewane. „Te filmy … pod warunkiem zatrudnienia dla setek niewykorzystanych talentów w stanic służalczych ról w filmowej głównego nurtu”, pisze Violet Glaze w lutym 2006 artykule dla miasta księgi Baltimore. „Dyrektorzy takich jak Oscar Micheaux starał się odzwierciedlać życie African-American bardziej znane i optymistycznie do nowo, korepetycje hiszpański online albo prawie, klasy średniej Czarny publiczność głodny, aby zobaczyć własną rękę na ekranie”.

Na 40 akrów i muł, Dottin mówi widział Lee kontynuować tę tradycję walki o Czarne furmanów do prowadzenia niektórych pojazdów ciężarowych i walki ze związkami, aby upewnić się, że nie było osób załoga koloru. „Myślę, że dlatego, że byłem tak wielkim sukcesem, że tak naprawdę nie myśleć o tych walkach, że walczył” Dottin mówi. „Jest to dziedzictwo, które musimy zrozumieć, żeby nie zapomnieć, a rzeczy się zmieniają.”

Artykuł napisany przez: